Sunday 8 September 2013

11 SEPTEMBER 2013(RABU)-Kawan sekitar KAJANG, BANGI PUTRAJAYA,CHERAS "JOM pakat TURUN"

Assalamualaikum wr


Hai rakan2 dan pelawat blog mindaemas24k. Bagi yang berdekatan zaff nak jemput ke seminar Mama @Azizah Hassan bertajuk  Mudahnya Menjemput Emas dan Perak Sebagai Rezeki. Berikut adalah butiran seminar:

Tarikh      :      11 September 2013 (Rabu)
Masa       :      8.30 malam
Lokasi     :      Public Gold Cawangan Kajang (dekat dengan KFC Sungai Chua) 
Bayaran   :      Masuk adalah percuma


Apa faedah seminar ini kepada anda?

First sekali, seminar ini adalah lebih kepada education mengenai pelaburan emas. Kebanyakan peserta seminar ini mengakui bahawa mereka tidak pernah terfikir tentang keuntungan lumayan  apabila menyimpan emas, apatah lagi melihat teknik-teknik manipulasi harga emas bagi mendapat lebih keuntungan.
Kemudian baru saya bercerita tentang keuntungan berniaga emas. Jadi, kalau anda nak tahu selok belok pelaburan emas maka anda kena hadir seminar ini.”- Puan Azizah Hassan @ mama 

Real Testimoni dari Mama sendiri


Public Gold adalah satu platform yang sebenar untuk pelaburan dan perniagaan emas. Alhamdulilah saya mula menyimpan emas Public Gold pada tahun 2008. Public Gold memberi saya peluang meraih pendapatan lumayan, sebagai usahawan, serta pelaburan tanpa risiko serentak. Rahsia menarik emas Public Gold sebenar membuat perniagaan saya meletop sekaligus saya “Bangkit dengan Emas Public Gold” setelah saya jatuh dengan pelaburan skim cepat kaya. Pelengkap kejayaan bersama Public Gold ini, saya menyusuri impian murni untuk terus mendidik ilmu emas secara percuma kepada mereka berminat. Terima Kasih Public Gold



Berminat?

Untuk tempahan seat, sms nama anda ke 011.1991.1472 Zhafri PG029556. Sehingga jumpa anda disana. 






No comments:

Post a Comment