Monday 16 September 2013

Kenapa saya suka barang kemas i-Series Public Gold?


Assalamualaikum wr

Semua orang suka kepada kecantikan terutama wanita. Bila wanita memakai emas, wanita akan merasakan dirinya cantik. Makin banyak emas yang dipakai makin cantik. Ia mempunyai aura kecantikan tersendiri.

Tetapi ramai yang tidak tahu, membeli barang kemas juga perlu mempunyai ilmu. Apa yang anda perlu tahu tentang barang kemas?

1. Biasanya wanita pergi ke kedai mereka bertanya berapa harga segram? Soalan paling standard yang akan ditanya kepada pekedai. Mereka lupa ada satu lagi soalan yang wajib ditanyakan selepas harga segram, iaitu berapa upah tukang barang kemas tersebut.

2. Susut Nilai (Spread) juga tidak diambil berat. Jarang orang bertanya berapa susut nilai barang kemas tersebut. Biasanya Spread barang kemas kedai emas adalah 25-40%. Yang mereka tahu, beli dan pakai sahaja.
 

Disamping emas berbentuk jongkong dan syiling, Public Gold juga mempunyai barang kemas tersendiri. Barang kemas ini dipanggil i-Series (Investment Series). Apa beza dengan barang kemas biasa?

1. SPREAD yang RENDAH iaitu sekitar 10% untuk i-Series.

2. TIADA upah tukang untuk produk i-Series. Anda hanya bayar kos pergram mengikut harga semasa (+ sedikit kos pengangkutan sahaja).

3. HARGA pergram RENDAH dari kedai emas konvensional (jimat sekitar RM20++) kerana harga Public Gold adalah harga direct kilang emas kepada anda.

4. PERGERAKAN HARGA setiap 20 minit mengikut harga dunia. Jadi anda boleh menempah bila-bila masa 24/7. Kemudahan kepada anda untuk mendapat harga terbaik

Banyak lagi kelebihan jika nak taip disini.. cukup sampai disini sahaja...Jika anda ingin melihat produk i-Series, anda boleh ke laman web rasmi Public Gold untuk gambar lain.

 

No comments:

Post a Comment