Sunday 8 September 2013

Kenapa Emas Public Gold?




Assalamualaikum

Soalan: Ada banyak syarikat-syarikat emas di Malaysia ini... Tapi kenapa musti pilih Emas Public Gold (PG)?

Jawapan: Sebab Public Gold mengutamakan keuntungan kepada pelanggan.

Itu sahaja... Mudah tak?... jawapan yang simple je kan... Mahu saya perjelaskan? Baiklah
Saya bagi 10 sebab. Saya permudahkan dengan rumusan di bawah:

"SAYA HANYA SUKA KAMU KOPERASI TENTERA HARGA JAUH ATAS SILING"

Penjelasan
S- SPREAD (Susut Nilai) PG antara TERENDAH di pasaran.

H- HARGA per gram MURAH 18-28 dari kedai emas konventional. Bandingkan harga kami sebagai bukti. Lihat harga PG DI SINI

S- STOK SENTIASA ADA bila-bila masa ketika harga rendah atau mahal. Anda boleh order tanpa halangan.

K- KEMUDAHAN PLATFORM yang beroperasi 24 jam sehari 7 hari seminggu. Bila-bila masa anda mahu order dan jual balik (buyback) silakan...

K- KILANG EMAS sendiri di Bayan Lepas. So tiada isu stok. Kapasiti 60 kilo sehari pengeluaran kilang PG. Anda mahu order 5 kilo sehari, perkara kecil sahaja. Boleh dibawa bincang.

T- TIADA UPAH TUKANG. Kedai emas wajib mengenakan upah tukang dan kadar upah berbeza mengikut bentuk dan jenis. Makin rumit makin mahal. Anda suka mahal?

H- HARGA UPDATE SETIAP 20 MINIT mengikut perubahan harga www.kitko.com. Anda suka harga yang sentiasa berubah dan update atau harga yang berubah seminggu sekali atau sehari sekali atau paling worst tak update-update? Kedai emas bila harga meningkat cepat sahaja update harga, bila harga turun, lambat sekali nak update...Strategi perniagaan tu..

J- JAMINAN BELI BALIK(BUYBACK). Produk PG dijamin belian balik oleh PG termasuk produk silver. Tiada isu produk PG tidak boleh dicairkan jika anda memerlukan tunai kelak. Peace of Mind kan.Penting sangat tu...Saya pernah membeli emas yang tidak boleh dipajak walaupun ketulenan telah dipastikan..boleh baca artikel saya yang lepas.....Pengalaman tu...

A- ANSURAN MUDAH. PG menyediakan Sistem Ansuran Mudah (EPP) untuk produk bernilai RM500 keatas.. Jika anda keberatan atau sukar untuk membuat bayaran secara lump sum, boleh diansurkan 4 kali bayaran. Admint fee hanya 0.5% dikenakan untuk ansuran. Jika 1 dinar diansurkan hanya tambah sekitar RM3 sahaja. MUDAH KAN.

S- SYARAT MUDAH. Kemek, calar, lekok, bengkok, kad jaminan ketulehan hilang, apa-apa pun tak kisah janji ketulenan dan berat tidak berkurangan. PG akan terima produk anda tanpa banyak bicara. Peace of Mind tak? Kalau anda menyimpan jongkong kedai emas, anda tidak boleh buka seal, jika buka susut nilai 25-40%. Kalo tak boleh buka seal, maka anda tidak boleh pajak emas anda jika anda terdesak kelak...Jika resit hilang anda pun parah, tak boleh calar,guris dan macam-macam songeh..Anda bakal pening... Anda suka keadaan ini?


Semoga anda suka dengan post ni. Nak order produk PG? Hubungi saya 011.1991.1472. Saya akan jadi pemudahcara anda. Saya sedia membantu...



Muhamad Zhafri Abdul Hamid
Mentor Muda Emas




No comments:

Post a Comment